חדש! מכתבים למערכת

לכבוד הרב יגאל כהן שלום וברכה,

קוראים לי נ. ח.אני גר בעיר בטבריה שבצפון אני בן 27 רווק הבכור מבני משפחתי,
אתחיל ואומר שאני שומע את השיעורים שלך כבר ארבע שנים והיו תקופות שהתחזקתי מאוד באמונה, במיוחד כשאבי  זכרונו לברכה נפטר מהמחלה הארורה משם מתחילות שנתיים קשות מאוד עבורי בכל מישורי החיים. מה שאספר לך, ארצה שתספר את סיפורי באחד השיעורים שלך בעזרת ה' לחיזוק הרבים, וגם לברכת משפחתי ולברכת כבוד הרב.

אתחיל מההתחלה

מעוד היותי בבטן אימי שתחיה וה' ישלח לה בריאות הנפש ובריאות הגוף הייתי בסיכון גדול אני אחי התאום, בסופו של דבר נולדתי בחודש השביעי להריון במשקל 700 גרם עם מום לבבי והייתי בסכנת חיים גדולה עד גיל שנה וחצי, שבגיל הזה עברתי ניתוח לב פתוח לתיקון המום והתחלתי את החיים הילדות לא הייתה פשוטה.

עברנו חוסר בפרנסה מצד הורי והחיים לא היו פשוטים, אך הסתפקנו במועט והייתי בין כל בני הבית באהבה והערכה גדולה להורים, אך אני עצמי מצעירותי היו לי שאלות קשות על השוני שלי,

עברתי חרם בבית הספר שהתחיל מהכיתה ג עד סוף יב ולא היה קל, ואני בא מבית מסורתי שומר שבת כהילכתה והכל, ותמיד הרגשתי חוסר בחיים, בכל דבר.

וככה גדלתי, ובסופו של דבר נפלתי לתרבות רעה וזנחתי את הדת מהצבא עד שאבי נפטר, אבל תמיד הייתי מאמין שיש בורא לעולם, זאת אומרת ידעתי שמה שאני עושה זה לא בסדר, אבל היה לי פשוט נוח, אבל לא הבנתי שאני פשוט בוגד בבורא עולם.

וכשאבי נפטר הבנתי את זה חזק מאוד, וזה היה ההקדמה, 

עכשיו אספר לך מה עבר עלי בשלושה החודשים האחרונים, וארצה שבסיפור הזה תחזק אותי ואת הרבים.

אז הכל קרה לפני שלושה חודשים.

אם אתה מכיר את העיר טבריה טוב, יש את יער שוויץ שמשקיף על הכינרת.

קמתי בבוקר בסביבות שמונה ונסעתי לכייון היער לתצפית לנקות את הראש באותו זמן לא שמרתי שבת ולא קיימתי מצוות, ובאותו זמן הייתי אחרי פרידה מבת הזוג מקשר שהזיק לי המון והחלטתי לסיים את הקשר הזה. אז כמו שאמרתי, נסעתי לכייון היער לתצפית בסביבות השעה שמונה בבוקר, הייתי במצב קשה מאוד מבחינה נפשית, באותו זמן לא עבדתי גם הייתי מובטל, אז זה הוסיף גם. ונסעתי לשם לנקות את הראש מה שנקרא, ושם בתצפית דיברתי עם בורא עולם אחרי הרבה זמן שלא דיברתי איתו, וביקשתי על עצמי בת זוג ופרנסה טובה ובאמת הרגשתי טוב והחלטתי לחזור לכייון הבית.

נכנסתי לאוטו והתחלתי לנסוע, ביער יש כבישים צרים מאוד, מאיזה שהיא סיבה לא ברורה קפץ לי כנראה חיה לכיוון האוטו, איבדתי שליטה על האוטו ועפתי עם האוטו לוואדי.

ושמה אלהים ישמור, מי שנופל לשם לא יוצא בחיים. כמובן איבדתי הכרה בנפילה, וכשפכחתי את עיני כל האוטו היה עשן ומצאתי את עצמי זרוק באמצע האוטו, כל האוטו היה זכוכיות וחגורת הבטיחות נקרעה מהעוצמה.

לא הצלחתי לפתוח את הדלת, פשוט זרקתי את עצמי מהחלון והתקשרתי לאחי שיבואו כמה שיותר מהר.

כבוד הרב, יצאתי ללא פגע! מכות יבשות בגב ובצוואר שעברו אחרי שבועיים!

אחי הגיע ראשון, נתן לי טיפול ראשוני והזמין את כל מי שצריך, חילצו אותי. לקח להם שעה לעלות אותי מהאוטו לכביש הראשי, והסיעו אותי בניידת טיפול נמרץ לבית החולים פוריה, ובאותו זמן חוץ מיד ימין לא יכולתי להזיז אף חלק בגוף, כמו מאובן.

הייתי בחדר הלם חמש וחצי שעות ואז פתאום במכה אחת כל הגוף חזר לתפקד בדרך נס! וביום למחרת שיחררו אותי.

זכיתי ושבוע שעבר הייתי בקבר של הצדיק רבי אברהם אבוחצירא בבית העלמין הישן בעיר, ויומים אחר כך עשיתי סעודת הודיה בבית הכנסת של השכונה על הנס שה' עשה עימי, ואחרי הסעודה קיבלתי על עצמי להניח תפילין בכל יום ולשמור שבת ולשים כיפה וברוך ה' הצלחתי וחזרתי בתשובה בבת אחת, כי יסוד היה לי.

ברגע שהחלטתי זה פשוט קרה, אך עכשיו הדבר הבא והאחרון כפי שסיפרתי לך בהתחלה, עברתי ניתוח לב פתוח כשהייתי תינוק, אחרי התאונה ביקשו ממני הרופאים לעשות בדיקות מקיפות כדי לדעת שלא נגרם נזק ללב, ולאחר בדיקות מקיפות גילו שהמסתם לא עובד, וידר ימין של הלב התרחב ואני זקוק להשתלת מסתם. ועכשיו מחכה לתשובה לאיזה סוג הליך השתלה- צינתור או לב פתוח,

אבל אני רוצה לומר לך כבוד הרב, כל מה שה' עושה הוא לטובה! למרות כל הקושי שלי, שאין לי כרגע לא בריאות, לא פרנסה, ולא בת זוג כדי להקים בית, אני בוטח בה' ומתחזק למרות הקושי! כי אבא שבשמיים עושה את כל זה לעורר אותי ולחזור אליו!

ואני יודע שבסופו של דבר אני אצליח בחיים. המטרה שלשמה באתי לעולם זה לעבוד אותו ולהקים בית!

אני רוצה מאוד להתחתן ולהביא ילדים, אבל בדרך ישרה. ופרנסה שלא יהיה בה שום מום ופגם, אבל למרות הכל- אני משליך עליו הכל כי יש לי אבא גדול שומר עלי!

אני תמיד אמרתי לכל מי ששאל אותי איך אתה יכול לחיות עם כל הקשיים האלה- על מה אתם מדברים, אני יודע שאבא שבשמיים אוהב אותי טיפה יותר מבנאדם רגיל, הוא עשה אותי מיוחד כדי שאני אדע שהוא תמיד איתי בכל דבר, בטוב וברע!

ולכולנו יש עליות וירידות וכן יצר הרע שלי חזק מאוד, וכבר 11 ימים כבוד הרב שאני שומר על הברית ואני מאושר! כי אני יודע שהיה לי קושי גדול עם זה מעצם היותי נער, והיום אני כל יום מרגיש טהור וחדש לכבוד הבורא יתברך שמו!

וכל יום אני שמח שאני קם ואומר תודה רבה בורא עולם על עוד יום בעולמך!

אז אשמח כבוד הרב שתפרסם את סיפורי לזיכוי הרבים, ולרפואתי ולרפואת בני משפחתי כדי שהניתוח יעבור בשלום.

ושיהיה השיעור גם לעילוי נשמת אבי מורי לוי חזוט בן מרים ולרפואת אימי ארלט בת אסתר

בברכה נ. ח (השם המלא שמור במערכת)

שנזכה לישעות ולרפואת כל עם ישראל ולביאת משיח צדקנו במהרה אמן ואמן

דילוג לתוכן