סצנת החיים

נשים… נשים זה עם מורכב. רוב הגברים יסכימו. נשים זה עם מיוחד, חכם, עם בינה יתרה, שלפעמים מרוב שהיא יתרה היא מסבכת.

צריך להבין – שנשים, כולן כולל כולן, מחפשות תשומת לב – אם הבעל ייקח לתשומת ליבו את מה שנכתוב במאמר הבא הוא יקנה את עולמו במערכת יחסיו עם אשתו.

כל הרצון של אשתך בעולם הוא שתחמיא, תפרגן, תביע אהבה ורגשות. נכון – משימה לא פשוטה לגברים שהשכל שלהם הוא הדומיננטי בהתנהלות היומיומית, אבל מי שיתפוס את העיקרון יבין שהוא פשוט למדי וקל לתפעול.. ומעבר לכך – פשוט עושה את החיים קלים וטובים הרבה יותר.

אישה מהרגע שהיא קמה בבוקר – כל פעולה שהיא עושה – היא רוצה לרצות את בעלה. היא מתלבשת בבוקר וחושבת (בתת מודע) "מה בעלי יגיד על הכיסוי ראש?" או לחילופין – היא לא תשים בגד או מטפחת שהיא יודעת שהוא לא אוהב. היא שוטפת את הבית ואומרת לעצמה (שוב, בתת מודע) "אני אשטוף שלבעלי יהיה נעים כשיחזור"..

נשים עושות דברים שהבעל שלהן אוהב, מכינות מאכלים שהוא אוהב, קונות בגדים גם לפי טעמו ומארגנות את הבית והילדים לפני שהוא בא בכדי שהוא ישים לב שהיא כל כך טרחה ועמלה.

כל זה בשביל למשוך מילה טובה, מחמאה, פרגון, אהבה.

כשהבעל מגיע, האישה משתדלת בכל כוחה להיות נחמדה, כאלו לא מרטו לה את העצבים אחד אחד עם פינצטה עד כה… גם אם היא לא מצליחה, תדע שהיא משתדלת.. שהיא רוצה. אין אישה שלא רוצה להיות נחמדה לבעלה (ביחסים תקינים), אין אישה שלא רוצה להיות רגועה ושמחה ברגע שבעלה מגיע הביתה, ולהגיש לו ארוחה בחיוך ונעימות – זה פשוט לא קורה (כמעט אף פעם) כי זו משימה לא פשוטה.. זה לא כל כך פשוט להשיל את עור העצבים וללבוש את עור הנחמדות.. הנחש לא לימד את הנשים להשיל עורן כל כך בזריזות. ישנן נשים שיותר מצליחות וישנן פחות.. אבל לרצות כולן רוצות.. וצריך להעריך אותן על כך. כי זה לא מובן מאליו.

אוקיי, עד כה מובן – אז מתי הכול מתפוצץ??

שהאישה, אשת החיל המדוברת מעלה – קולטת – שבעלה האהוב והיקר – לא שם לב לשום דבר!!

היא לא מבינה איך יכולה לקרות כזו תקלה במערכת, הוא פשוט לא שם לב – שהילדים מקולחים, שהם מחליפים כל יום לפחות 2 הופעות, ומישהו מכבס ומקפל ומכניס לארון את כל זה, הוא לא שם לב לחולצה החדשה, לקשירה בכיסוי ראש, הוא גם לא כל כך שם לב שיום יום את מפלסת לו את הדרך ללכת על הרצפה בין כל הצעצועים והכביסה שמתנופפים שם..

וכל זה קורה באלפית שניה – ברגע שהבעל נכנס הביתה, האישה קולטת שהוא לא הבחין בדבר, והיא כביכול השקיעה את כל מאודה להבל וריק – אז קורה הנורא מכל – הפרצוף שלה משתנה.

היא נהיית עצבנית, מרדנית, כעוסה.. בלי שאף אחד יבין מה הלך פה. היא פשוט כועסת.. היא לא יודעת על מה.. הוא בטח לא יודע. ואז כמים הפנים לפנים, הבעל ממשיך את המקהלה.. ונכנס בתוך עצמו גם כן. וכך מתחיל אחר הצהריים/ערב ב"עקיצות" ודיבורים פחות לבביים, יחס קר ונותן הוראות. כולם מרגישים באוויר המתוח והלא נעים. חבל.

ניתן לחסוך את הסצנה הזו יחסית בקלות..  

איך שהבעל נכנס הביתה – מיד שייתן מחמאה אחת על אחד מיני אלף ממה שהאישה עשתה היום, ונחסכה כל הסצנה.

כל המרבה במחמאות הרי זה משובח. בלי מילה אחת כגון: "למה לא עשית כך וכך…" אלא לומר רק דברים טובים שעשתה.  

אישה רוצה יחס, רוצה לדבר, לפרוק, חובה להחמיא להחמיא ולהחמיא לה.. ולתת לה לשפוך ולדבר.. זהו. גם אם היא כעסנית יותר מהרגיל (לדעת בעלה) – מחמאה מהלב עם חיוך תשבור את כל המחסומים.. תנסו.

לרכישת הספר "תוכו רצוף אהבה" מאת מחברת הטור: 0583266571

דילוג לתוכן