אולי מיהרתי להתחתן?

אולי זאת הייתה טעות?

כואב לומר אך כולם יודעים את האמת כי הרבה מהזוגות בימינו שאלו או הרגישו את התחושה: אולי עשינו טעות? אולי הבחירה לא הייתה מוצלחת? אולי מיהרתי להתחתן? אמא שלי לחצה עליי, השדכנית עבדה עליי, החברים לא סיפרו לי את האמת בבירורים, והוא בכלל שחקן ראשי בהצגת הפגישות.
המריבות וחילוקי הדעות לאורך השנים מגבירים את השוני בין בני הזוג, ממחישים בזכוכית מגדלת כל פגם וחסרון של הצד השני. פתאום רואים רק את הנקודות השחורות.
רק את החסרונות. ואיפה היתרונות? כנראה שהיו לפני ששם את הטבעת. או אולי גם אז הייתי פשוט מסונוורת מידי. ההרגשה הזו בטח מוכרת לחלק מהזוגות.
ליותר מידי מהזוגות, בארץ ובעולם.
הרגשת ההחמצה, שאולי מגיע לי טוב יותר, שאם הייתי ב"שוק הרווקות" היו כבר חוטפים אותי לבטח. ישנן נשים שגם חושבות כי הבעל של השכנה טוב יותר, מכבד יותר… ומאמינות כי החסרונות האלו תמיד היו – אבל לא בממדים כאלו.
ובכלל – למה להתחתן? היה דווקא נחמד עם החברות בסמינר…
התשובה לכל אלו היא כמו תמיד: האמונה.
הכנסת הקב"ה לתמונה פותרת את כל העניינים.
איפה בורא עולם נמצא בתמונה שציירתי לעיל? היכן נכנס מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא? האם בטעות הכרת את בעלך? האם במקרה השדכנית הציעה לך אותו? ובדיוק אמא שלך אהבה אותו? צריך לפמפם חזק – אין טעויות אצל בורא העולם!!!
כמו שהוא לא טועה באוכל שהוא מספק למיליוני חיות ברחבי כל היקום, כך הוא לא ייתן לך בעל שאת לא יכולה להתמודד עם חסרונותיו. אין אף אחד מושלם.
גם אם זה נראה לך טעות או קשה מידי, גם אם זה נראה לך קושי שאי אפשר לפתור אותו או להתמודד איתו, תמיד תזכרי שמה שיש לך זה הכי טוב עבורך ומותאם לכוחות האישיים שלך בדיוק. בדיוק.
הכול לטובתך וזה לא סטיקר על האוטו – זה אמיתי.
כל אישה חייבת להשקיע במציאת הכוחות המיוחדים לה ביחס לבעלה, בלי להסתכל על השכנה, כי את הצרות שלה לא היית רוצה.
ברגע ששמו לך טבעת זה נכתב מלמעלה, הרגע שהתחתנת לא קרה בטעות. אין אופציות אחרות חוץ מבעלך.
מיד כשעולה לך מחשבה שאולי זה טעות, שאולי יכולת להשיג טוב יותר, מיד תאמרי לעצמך עד כמה הקב"ה הוא אחד יחיד ומיוחד ואין טעויות מתחת ידו.
אם הוא נתן לך סימן שיש לך כוחות להתמודד.
לא רק להתמודד, אלא יש לך את הכוחות להגיע בדיוק איתו לזוגיות מושלמת.
אהבה אמיתית וכבוד הדדי.

עצם החשיבה הזו כבר פותרת 80% מהבעיה, כי ברגע שאשה חושבת שישנה עוד אופציה, שקיימת דרך להחליף או להתייאש זה לכשעצמו מגדיל את הבעיות.
זה מוריד את המוטיבציה ואין לה באמת חשק לעבוד על עצמה.
הצעד הראשון לפתרון הינו אף פעם לא להתייאש, תמיד לומר לעצמך שאת ענקית, שאת טובה ויש בך מלא כוחות להתמודד ולהפוך את בעלך לאדם הטוב ביותר והאוהב האמיתי שאת רוצה. לאט לאט יחד עם התמדה ואמונה אמיתית בבורא העולם הכול מסתדר.
תדאגי לשמחה ולאמונה שלך, תהי מכוונת לבעלך בלבד ולא לסובבים אתכם.
כל אחת תשקיע את מיטב כוחותיה בביתה ולא באף אחד אחר!

דילוג לתוכן