חשיבה חיובית

חשיבה חיובית –
מחשבות מולידות מציאות.
מחשבות האישה משפיעות על ההרגשה הפיזית, על האווירה בבית, על הזוגיות.. הכול מושפע מהמתחולל בראש. לכן צריך ללמוד לנתב ולשלוט בהן.
כן. ניתן לשלוט במחשבות! ברגע שנכנסת מחשבה לא טובה מאיזושהי סיבה (יצר הרע) – קודם כל להבין שזהו נזק ומיד לגרש אותה ולהחליפה במחשבה טובה. אם נעשה זאת מספר פעמים היצר יבין שאין לו עם מי להתעסק ועדיף לא להכניס לראש הזה מחשבות לא טובות כי הוא ממיר אותן במחשבות חיוביות. הוא יבין שאנחנו חזקות ממנו ויתייאש. יצר הרע הוא מתוחכם אך לא כל כך חכם, ניתן לעבוד עליו. המאמץ שלנו הוא לא להתייאש. המחשבות של האישה מושפעות מהסביבה, מהמצב במדינה, מהיכולת שלה לקחת בפרופורציות את המציאות ומהכוח להבדיל בין חשוב לשולי, מההסתכלות החיובית על ה"יש" ולא לחפש ולהיתקע במה ש"אין". תמיד חשוב לזכור כי מה שיש לי זה הכי טוב עבורי – בכל הבחינות!

משקפיים ורודות
"המחשבות הטובות מכניסות הרגשה טובה לגוף, תסתכלי על העולם במשקפיים ורודות"

אז איך ניתן לחשוב רק חיובי? על ידי שימת לב והודיה על הדברים הקטנים שבחיים. לקום כל בוקר ולהגיד תודה שקמנו. תודה שיש רגליים וידיים ואפילו עיניים! 2! לא רק עין אחת. הקב"ה בטובו נותן לנו בוקר בוקר את כל האיברים הפנימיים והחיצוניים עובדים כמו שעון שוויצרי. כשמסתכלים על החיים כך באופן קבוע – החשיבה מיד הופכת לשמחה יותר, חיובית יותר ואז אוטומטית כל מאורע שיקרה במהלך היום יקבל את המשבצת הנכונה שלו ולא יקבל משקל שגוי.
המחשבות הטובות מכניסות הרגשה טובה לגוף, השמחה מרחיבה את האיברים, מכניסה חיות לבית ולמשפחה ונותנת אנרגיות להתקיים וליצור. לעומתם המחשבות המלחיצות, המפחידות, החרדתיות עושות הרגשה לא נינוחה בגוף. מכווצות את כל האיברים, מקשות על התפקוד היומיומי ומובילות לחולי גוף של ממש, לא עלינו. החשיבה החיובית מולידה טוב, שאישה מגדלת ילד בחשיבה שהוא יגדל להיות מפונק או לא מקשיב – לימים כך יהיה. כי כך מגדלים אותו. אם תחשוב על בעלה שהוא אינו טוב, אינו עוזר וכדומה כך יהיה. אבל אישה משכילה שתתאמץ לחשוב רק מחשבות טובות על עצמה קודם ולאחר מכן על בני ביתה תקצור אט אט את הפירות.
אף אחת לא רוצה לפחד, להילחץ ולהרגיש לא טוב אבל זה תופס אותנו בפינות החלשות ומתגבר לבלי משים. בכל רגע ניתן לעצור את סערת היום ולראות חיובי. דואגים לנו, אוהבים אותנו, נותנים לנו רק טוב. המצב שלנו ממש מצוין לעומת סיפורים קשים אחרים. לא צריך להגיע לרגע שיכאב הגב בשביל להגיד תודה על הגב הבריא, בואו נעריך ונודה על הגב כשהוא לא כואב ואז לא יצטרכו ל"העיר" אותנו על ידי כאב גב.
תמיד תהיינה סיבות לחשוב שלילי ולהיות עצובות.. המצב במדינה מלחיץ, הילדים בתקופות חולי והזוגיות לא תמיד במיטבה… לעיתים קל יותר להתחפר במיטה ולהתאכזב מכל מה שלא הולך כמו שציפינו. אבל – ברגע שאישה מבינה את חשיבותה וערכה, את מעמדה בבית ועד כמה המחשבות מנהלות אותה ביומיום – מיד תאזור כוחות, תקום ותתקוף עם נשק חזק – אמירת התודה בשמחה אמיתית. לא לחכות לניסים, פשוט לעשות זאת. בורא העולם נותן לנו כל כך הרבה טובות ומרעיף עלינו שפע כל רגע ומצפה שנשים לב ונעריך. אבא גדול שרוצה את הילדים שלו שמחים! שמחת האישה מהותית ויקרה לביתה, כל הבית מושפע מחיוך של אמא. להכניס מחשבות חיוביות, לשמוח ולצחוק גם כשלא בא ולכוון לשם מצווה. כי מצווה גדולה להיות בשמחה!

דילוג לתוכן