ציפרלקס?

המצב רוח שלנו בידיים שלנו !

אנחנו מחליטות האם לקום שמחות או עצובות, האם לקום בחוסר מצב רוח או בחיוכים.. אנחנו בוחרות בידיים שלנו האם להתאכזב או להעריך..
השמחה לא תיפול עלינו משמיים, אף אחד לא יכריח אותך לחייך. ברגע שנבחר – נחייך.

עצם החיוך משדר הורמונים משמחים לגוף, אנרגיות חיוביות ועשייה. נותן הרגשה טובה ונינוחה. העצבות מגיעה ישירות מהיצר הרע.. העצב הוא שורש כל הבעיות וכל המחלות. העצבות נגרמת מהתעכבות על הנקודה השחורה וחוסר שימת לב לכל היתר.. להתעלם מהטוב והשפע שאנו מקבלים כל רגע. הדכאונות גורמים להדרדרות נפשית ופיזית. וזו בחירה שלנו, על מה להתבונן. את מה להגדיל ואת מה להקטין. למה לתת חשיבות יותר ולמה פחות. האם לקום בבוקר להודות ולשמוח או לחפש מה לא טוב באותה מציאות ולהיות עצובים.
כל אישה צריכה לחפש ולמצוא את הדרכים שגורמות לה לשמוח, בין אם זה לצחוק, להצחיק, לרקוד, לעשות חסדים וכדומה.. גם אם נראה לך שקמת במצב רוח ירוד – בידייך לשנות זאת. בידייך בלבד להתחיל לחייך ולהסתכל מה טוב בי, מה טוב לי ולמקד את המחשבה רק בחיובי.
 ברגע שנעשה זאת החיים שלנו יראו טוב יותר, הילדים שלנו יהיו שמחים יותר. הבית יקבל אוירה נעימה וחמימה.. ברגע שאישה עצבנית או עצובה פותחת את הדלת לבעלה בהיכנסו הביתה מיד הבעל נסוג ונרשמת לו חוויה לא נעימה.. ואז אולי יעדיף לבוא מאוחר יותר או סתם יהיה חסר סבלנות ולא נבין מדוע. שהבעל נכנס הביתה האישה יכולה לאזור כוחות, להתאמץ ככל יכולתה – ולחייך! להיות שמחה.. גם אם עבר עליה יום מאתגר, גם אם כולם רבו והאוכל בדיוק נשרף. בידיים שלך האם לחייך או לא. בתת מודע הבעל מרגיש שבגללו את לא שמחה, מאוד חשוב לו לשמח אותך. אישה שמחה משמחת את בעלה גם בלי להתכוון לכך, הוא מרגיש שבזכותו את שמחה. זה משפיע עליו מאוד. ברגע שתחייכי שהוא נכנס ורק לאחר זמן מה תספרי לו את מה שעבר עלייך היום זה יתקבל אחרת בראשו.. ויכנס לליבו. יבין אותך יותר ויהיה רגוע יותר.
מצב רוח האישה משפיע על כל הבית. הילדים מרגישים אם אמא שמחה או עצובה, זה מנהל אותם רגשית בלי שישימו לב. האחריות כבדה אך מחמיאה. לשים דגש על הדרך להיות שמחה, מה עושה לי טוב כדי שאהיה שמחה ואתן לילדיי ובעלי אמא שמחה? מצווה חשובה לעזוב את הבישולים ל-5 דקות ריקוד עם שירים שאת אוהבת ואז להמשיך לבשל בחיוך. טעות לחשוב שרק אם אצא לנופש שבועיים בשוויץ אהיה מאושרת.. כתוב "עבדו את השם בשמחה" זה אומר שבורא העולם מצפה מאיתנו לעבוד אותו מתוך שמחה ואם הוא מבקש זאת מאיתנו בוודאי שנותן לנו את כל הכלים לכך. עצם המצווה לעבוד את השם בשמחה מחייבת אותנו לדעת שהמציאות שלנו היא הכי טובה ואיתה בלבד ניתן וחובה לשמוח !!!! וזה הכוח שמאפשר לנו לשרוד את מהמורות החיים.
ברגע שנבין שמצב הרוח שלנו בידיים שלנו בלבד יהיה לנו קל יותר… אין בוקר שמחליט שהיום פלונית תקום במצב רוח מדוכא, גם אם מישהי מרגישה שהיום יש לה פחות אנרגיות – ניתן לייצר אנרגיות חיוביות. צריך לחייך, לשמוח, לשמוע שירים אהובים, לשמוע בדיחות ובכל אמצעי לדאוג לכך שאהיה שמחה. כמו שדואגים לאכול – לדאוג לשמוח. לא רק בשוויץ…

דילוג לתוכן